Life Goals ApeldoornStichting Life GoalsUitgelicht

Life Goals Festival Apeldoorn

By 25 September 2023 No Comments

15 september verzorgde Life Goals Apeldoorn een dag vol sportieve activiteiten op het terrein van A.V.V. Columbia.

De dag startte al vroeg met de eerste wedstrijden van de Dutch Street Cup. Een spannende dag want aan het einde zijn de prijzen uitgereikt voor de winnaars van de gehele competitie en de Fair Play Cup. Daarmee heeft de winnaar een ticket gewonnen voor een internationaal toernooi in 2024.  De gelukkige winnaars van de gehele competitie was Noord Veluwe 2 en Utrecht All Stars gingen er met de Fair Play Cup vandoor. Gefeliciteerd!

Naast de Dutch Street Cup werd er ook een lokaal voetbaltoernooi georganiseerd waar 4 verschillende teams aan meespeelde. Daarnaast was er de mogelijkheid om deel te nemen aan een wandelclinic, waarbij een mooie route door de Veluwe werd verkend.

Wilde je een stapje harder? Dan kon je ook kiezen voor de hardloopclinic. De techniek werd  duidelijk uitgelegd en alle vragen rondom hardlopen werden beantwoord. Eindigend met een rondje door het bos kwamen er alleen maar blije gezichten weer het terrein op gelopen.

De derde clinic die erg populair bleek te zijn was kickboksen. Gedurende de clinic maakte de deelnemers kennis met de verschillende houdingen en technieken die bij kickboksen komen kijken. Ook mochten ze in duo’s wat ze geleerd hadden uittesten op elkaar. Dat ging met veel respect en natuurlijk veel gelach.

Bas en Jisca van Life Goals Apeldoorn kijken terug op een geslaagde dag en waren blij met de goede opkomst. ‘Het is geweldig om te zien dat iedereen met plezier heeft deelgenomen aan alle activiteiten. Daar doen we het voor en we kijken uit naar het volgende event!’

Fotografie door Lennaert Ruinen