Life Goals heeft in Werkkracht Ede een nieuwe partner gevonden! Per maart 2023 gebruiken zij onze Life Goals Monitor in hun beweegprogramma’s om de maatschappelijk impact hiervan, beter in kaart te brengen.

Sjoerd van Eck was vanuit Werkkracht initiatiefnemer: “Bij Werkkracht werken we competentiegericht. We versterken de ontwikkelbare competenties van onze kandidaten en de monitor van Life Goals zorgt hierbij voor een uniforme registratie”.

Werkkracht Ede is een organisatie die gelooft in de kracht van werk. Zij helpen mensen die moeite hebben de stap naar de arbeidsmarkt te maken door middel van trainingen, opleidingen en nieuwe initiatieven. Hiermee hopen ze voor iedereen zo snel mogelijk een fijne en passende werkplek te vinden. Hiervoor zet de organisatie ook bewegen als middel in (B.A.M!). Hierbij leggen ze de focus op het ontwikkelen van competenties, die in het verkrijgen- en behouden van werk nodig zijn. Vervolgens gebruiken ze de Life Goals Monitor om het werkvermogen per kandidaat te monitoren. Uitkomsten worden gerapporteerd aan opdrachtgever Gemeente Ede.

Recentelijk zijn Aline Kadionda en Kim Griffioen, trajectbegeleiders van Werkkracht, gestart met Fit-Inn. Een gezondheidsprogramma voor kandidaten uit de participatiewet, met kook- en beweegactiviteiten. De kookactiviteiten worden gedaan in samenwerking met een kookvrijwilliger & taalmaatje van Cultura Ede. De beweegactiviteiten worden verzorgd door Gerdo Rozeboom van Allround Training Ede.

“Deze vorm van competentieontwikkeling levert zovéél meer op dan alléén af- en toe een gesprek. We zien onze kandidaten tweemaal per week en kunnen hierdoor optimaal maatwerk leveren”.

Ook Life Goals Partner worden? Kijk op de website en neem contact op!