Ga voor de EURO UNITY Cup!
Op 27, 28 en 29 juni is het EK voor refugees in Frankfurt: de EURO UNITY Cup. Doe jij mee voor Oranje? We zijn op zoek naar een team van nieuwe Nederlanders die samen gaan voor eenheid en plezier! Schrijf je nu in voor het kwalificatietoernooi op 19 mei bij de KNVB.

Eenheid en plezier
Voetbal kan het vonkje zijn dat zorgt voor nieuwe energie en zelfvertrouwen na een heftige tijd. Daarom gaan wij samen voor dit unieke voetbalevenement met als doel: het ultieme teamgevoel en een onvergetelijk internationaal toernooi in Duitsland.

19 mei: kwalificatietoernooi in Zeist
Op 19 mei is het kwalificatietoernooi op de KNVB Campus in Zeist. Dit is hét moment om te laten zien wat je kan. Natuurlijk kun je voetballen, maar we zoeken ook mensen die gaan voor het team. Echte teamspelers. In Zeist kiezen we 11 mensen die meegaan naar het EK in Frankfurt.

Ons team: eenheid en plezier
Het team van Oranje op de EURO UNITY Cup bestaat uit 8 voetballers die als vluchteling naar Nederland zijn gekomen. De andere 3 worden later toegevoegd en zijn teamspelers die ook gaan voor ons motto: eenheid en plezier. Samen vertegenwoordigen ze Oranje tijdens de EURO UNITY Cup.

Unieke kans: in Oranje, voor Oranje
De kwalificatiedag op 19 mei wordt al een groot feest bij de KNVB in Zeist. Je speelt met elkaar voor de grote prijs: een plek in het team van Oranje. Word je gekozen? Dan begint een groot avontuur. Je krijgt het Oranje-tenue, traint met coach en ex-profvoetballer René van Rijswijk en gaat in juni met de speciale spelersbus naar Frankfurt.

Ken je of ben je iemand die mee móet doen?
Ben je als vluchteling naar Nederland gekomen en heb je een passie voor voetbal? Of ken je iemand die zich echt moet opgeven? Deel dan het inschrijfformulier of vul het samen in.

Aanmelden: vragen zonder goed of fout
Vul het formulier in en geef je op. We willen graag weten wie je bent. Er zijn geen goede of foute antwoorden, we gaan voor het ultieme team voor Oranje.