Life Goals Nederland dankt Oranje Fonds voor Huiskamersessies

Graag willen wij Oranje Fonds bedanken voor de prettige samenwerking van de afgelopen periode aan het project Life Goals Huiskamersessies. Deze sessies staan in het teken van sport en bewegen, maar dan vanaf iedereens eigen woonkamer, balkon of keuken. In tijden van corona, wanneer het net wat moeilijker is om erop uit te gaan, wordt er op deze manier alsnog gezorgd voor genoeg beweging voor iedereen. Elke dinsdag en donderdag om 11.00 uur zijn er middels een digitaal platform sportlessen georganiseerd door onze eigen Maatschappelijke Sportcoaches.

Huiskamersessie

De Huiskamersessies zijn nog steeds in volle gang. Aanmelden voor de sportsessie kan door op de volgende link te klikken. Een mooie kans om zowel nieuwe mensen leren kennen als lekker te bewegen. De dinsdagen en donderdagen betreffen een sportles met aansluitend een groepsgesprek. Op vrijdag is er de mogelijkheid om het met andere deelnemers te hebben over onderwerpen als vitaliteit, een gezonde leefstijl en voeding. Zo krijgen de deelnemers de kans om ook op het gebied van die onderwerpen meer kennis te vergaren. Vragen? Mail dan naar tom.vanketel@stichtinglifegoals.nl