Geloof jij in de kracht van sport?

Voor de uitbreiding van ons landelijke netwerk van partner-gemeenten zijn wij op zoek naar een accountmanager.

Wie zijn wij?
Stichting Life Goals Nederland brengt kwetsbare mensen in onze samenleving via sport weer in beweging. Wij richten ons op mensen die om welke reden dan ook zijn vastgelopen in het leven. Zoals dak- en thuislozen, statushouders, verslaafden, zwerfjongeren, tienermoeders, ex-gedetineerden of verwarde personen die in de opvang zitten.

Met onze aanpak kunnen gemeenten en sportservicebureaus concrete invulling geven aan de opgave sport in het sociale domein te realiseren. We zijn een klein, sportief en betrokken team van 7 FTE met veel affiniteit met de doelgroep.

Life Goals Nederland fungeert als landelijk platform. Onze strategie is om jaarlijks 8 nieuwe partnersteden/gemeenten aan ons te verbinden. Hier zal de toekomstige accountmanager een bepalende rol in gaan spelen. De focus hierbij zal liggen op financiering via het sociale domein.

Life Goals wil zich komende jaren sterker positioneren binnen het gemeentelijk beleid. Wij zien het sociaal domein als de toekomstige samenwerkingspartner. Daarom zoeken wij een accountmanager met verstand en ervaring binnen het sociale domein die in staat is om Life Goals hierbinnen te positioneren.  Enkele ontwikkelingen waar de accountmanager mee te maken krijgt;

• Inzicht in zorg en sociaal domein
  • Geldstromen binnen sociaal domein
  • Landelijk en lokale sportakkoorden
  • Sportbeleid
  • Gemeentelijk beleidsnota’s

Competenties
Als aanvulling op ons team zoeken wij een accountmanager met de volgende competenties;

• In staat om Life Goals te positioneren binnen het sociale domein
  • Politiek sensitief
  • In staat om zelfstandig te werk te gaan
    Kennis van gemeentelijke apparaat en geldstromen
  • In staat om een netwerk op te bouwen en onderhouden

Functie-eisen

• HBO of WO- opleidingsniveau
  • Minimaal 3 à 5 jaar relevante werkervaring
  • Netwerk binnen VNG/VSG
  • Affiniteit met sport en onze doelgroep

Sollicitatie procedure
Bij de werving en selectie laat Life Goals Nederland zich bijstaan door het bureau Aardoom & de Jong. Een referentiecheck en diplomacheck maken deel uit van deze procedure, een assessment kan hier ook onderdeel van uitmaken. Solliciteren kan via de website van Aardoom & de Jong.

De kandidaat zal naast zijn rol als accountmanager bij Life Goals het Young Executive Public Program (YEPP) volgen. Voor meer informatie over het YEPP programma, klik dan hier.

Details
Reageren op de functie kan tot 25 april. De functie behelst een voltijd functie voor de duur van minimaal één jaar. Vergoeding conform de CAO-sport (KNVB).