Utrecht, 19 juni 2017 – Velen hadden het al gezien, want we hadden ‘m twee weken geleden al stilletjes live gezet: Life Goals heeft een nieuwe website! Een website die goed aansluit bij de nieuwe strategie van de organisatie gericht op het vergroten van onze impact met lokale stichtingen. Een site bovendien waar het Life Goals verhaal helder en overzichtelijk wordt verteld.

Wie onze nieuwe website(stichtinglifegoals.nl) bezoekt, weet gelijk waar het bij Life Goals om draait: deelnemers aan onze sportprogramma’s. Het leven is voor de deelnemers niet gemakkelijk of niet gemakkelijk geweest. Door mee te doen aan onze programma’s komen ze in beweging en werken ze aan hun eigen ontwikkeling. Op de site wordt dat fraai in beeld gebracht.

Om lokale stichtingen op te zetten is steun van sterke lokale partners onontbeerlijk. Daarom kunnen gemeenten, zorginstellingen en sportverenigingen op de homepage vinden wat Life Goals hen te bieden heeft.

Life Goals Academie
De site stelt Life Goals in staat gemakkelijker kennis te delen. Alle kennis op het gebied van sport als middel is toegankelijk via de Life Goals Academie. Daar kunnen cases, papers en fact sheets worden gedownload. De komende tijd wordt het aantal publicaties uitgebreid. Speciale aandacht verdient de Life Goals Monitor. Deze monitor stelt ons in staat de resultaten van onze programma’s te meten. De monitor is onlangs geheel vernieuwd en kan via een handige app worden gebruikt.

Bouw en ontwerp: Greencreatives
Fotografie: Lennaert Ruinen