Nieuwe brochure met inspirerende Life Goals verhalen

By 16 January 2017 No Comments

Utrecht, 16 januari 2017 – Het was weer even tijd om de mensen met wie wij samenwerken te laten zien. Onze lokale coaches die stuk voor stuk prachtig werk verrichten. Die het leven van vele mensen een positieve wending geven. Die lof en aandacht verdienen.

Verhalen van coaches, hulpverleners en begeleiders
In deze Life Goals brochure hebben wij acht verhalen opgetekend. Verhalen van coaches, hulpverleners en begeleiders die dagelijks in de weer zijn om kwetsbare mensen te helpen. Van Leeuwarden tot Maastricht, van Enschede tot Rotterdam. Het hadden veel meer verhalen kunnen zijn; Life Goals is actief in 25 steden.

Het zijn inspirerende verhalen geworden. “Toen we begonnen zagen de vrouwen alleen maar problemen”, zegt Henk van der Hoek, trainer bij het Centrum voor Dienstverlening in Rotterdam over ‘zijn’ voetballers. “De vrouwen zien opeens dat er van alles mogelijk is als ze er moeite voor doen.”

Professionaliseringsslag Life Goals
In de brochure staan we ook even stil bij de professionaliseringsslag die we de afgelopen jaren hebben gemaakt. Zo is het aantal deelnemers aan onze programma’s in drie jaar tijd verdubbeld tot zo’n 2.000 per jaar. in 2014 deden 35 opvanginstellingen een beroep op ons, inmiddels zijn het er 70.

Link naar brochure: http://lifegoals.detoekomst.nl/