Maatschappelijke Sportcoach

Meld je aan voor de Maatschappelijke Sportcoach-cursussen in 2014

By 19 December 2013 No Comments

ZEIST, 19 december 2013 – In 2014 zullen op verschillende locaties in Nederland weer nieuwe cursussen Maatschappelijke Sportcoach plaatsvinden. Voor enkele cursussen zijn nog plaatsen beschikbaar.

Wil jij ook Maatschappelijke Sportcoach worden en leren hoe je je eigen maatschappelijke sportproject tot een groot succes kunt maken? Meld je dan snel aan door een mail te sturen naar wessel.schaling@stichtinglifegoals.nl, of neem telefonisch contact op via ons kantoornummer 0343-499787. De data van de aankomende cursussen zijn gepubliceerd onder de volgende link.

De cursus Maatschappelijke Sportcoach is een initiatief van Stichting Life Goals, en is ontwikkeld in samenwerking met sportpsycholoog Oliver de Koning (tevens cursusbegeleider) en verschillende praktijkexperts uit de sport- en zorgwereld. Het doel van de cursus is om deelnemers vanuit hun eigen dagelijkse praktijk inzicht te bieden in hoe zij sport kunnen inzetten als effectief middel om bij te dragen aan de persoonlijke ontwikkeling van anderen. De Maatschappelijke Sportcoach blijkt een waardevolle kennisverrijking te zijn voor sporttrainers, activiteitenbegeleiders van zorginstellingen, combinatiefunctionarissen en buurtsportcoaches.