Maatschappelijke Sportcoach cursusdag speciaal voor deelnemers van de Postcode Loterij

Cursus Maatschappelijke Sportcoach

De cursus
Speciaal voor deze cursus dag hebben we onze Maatschappelijke Sportcoach Cursus aangepast zodat jij in 1 dag kan ontdekken wat de kracht van sport is. Ook leer je wat sport kan betekenen voor mensen in een kwetsbare situatie.

Dit doen we door uit te leggen wat Stichting Life Goals doet, komt er een deelnemer langs om zijn/haar eigen ervaring te vertellen en laten we je meedoen aan onze zogenoemde ‘Life Goals sessies’.

Tussen de middag is er een lunchpauze waar we voor heerlijke broodjes zorgen en wordt er zeker een potje tafeltennis gespeeld.

9.30 – Inloop

10.00 – Start cursusdag

15.00 – Einde cursusdag

Lunch is inbegrepen.

Locatie: Life Goals Nederland kantoor, Maliebaan 10a, 3581 CN, Utrecht.

Tip: trek kleding aan waar je lekker in kunt bewegen!

Meer info?
Wil je meer informatie of jezelf aanmelden? Mail dan info@stichtinglifegoals.nl.

Meer informatie over Stichting Life Goals