Een eigen Life Goals project

Past jouw idee niet in één van onze kant en klare projecten? Dan denken we graag mee bij het opzetten van jouw eigen Life Goals project. Hierbij heb je zelf de mogelijkheid een doelgroep te kiezen om sportactiviteiten voor te organiseren.

Wij zorgen ervoor dat je precies weet hoe je dit project op kan zetten. Dit doen we door je te helpen bij het opzetten van een coalitie, het monitoren van de impact, het opstellen van je projectplan en het financieren van je project. Aan het einde van het project begeleiden we je ook bij het structureel aanbieden van je sportactiviteiten voor de kwetsbare doelgroep.

Een Life Goals project zelf opzetten?

Ben je een lokale sportaanbieder, verenigingsbestuur, ondernemer of zorgverlener en wil je een eigen Life Goals project uitvoeren? Dat kan!

De projectvoorwaarden zijn als volgt:

• Doelgroep: een doelgroep in een sociaal kwetsbare positie naar eigen keus
  • Start project: per direct
  • Activiteiten: naar eigen keus
  • Ureninzet: max. 150 sportlessen á €50,- per keer (ex. BTW)

Hoe kan ik mij aansluiten?
Wil je meer informatie dit project? Neem contact op met dico.dejager@stichtinglifegoals.nl  of dien je aanvraag in.

Aanvraag indienen

Meer informatie over Stichting Life Goals Nederland