Life Goals Den Haag

Over Life Goals Den Haag

Life Goals Den Haag biedt sportprogramma’s aan en doet dit aan de hand van de Life Goals Methodiek. Hierbij kan ieder op zijn eigen niveau sporten. Niet winnen en presteren maar plezier hebben in wat je doet is waar het om draait bij de Life Goals activiteiten in Den Haag.

Life Goals Den Haag verbindt Haagse zorginstellingen, sportaanbieders, belangenorganisaties en de gemeente. Dankzij deze nieuwe coalitie wordt er een sport- en beweegaanbod gecreëerd voor mensen waarvoor het reguliere sportaanbod vaak niet toegankelijk is. Denk hierbij aan statushouders, (ex-) daklozen, mensen die kampen met multiproblematiek en (ex-) verslaafden. Mensen die om welke reden dan ook voor even zijn vastgelopen in hun leven.

Dit sport- en beweegaanbod wordt uitgevoerd door Maatschappelijke Sportcoaches die bij drie verschillende sportverenigingen in Den Haag actief zijn. De coaches begeleiden de deelnemers bij de wekelijkse sportactiviteiten, de Life Goals Sessies en het deelnemen aan de Life Goals Festivals.

Life Goals Den Haag biedt verschillende activiteiten aan bij sportverenigingen:
Bij drie bestaande sportverenigingen wordt er een wekelijks sportaanbod georganiseerd door een ervaren Maatschappelijk Sportcoach. Deelname is kosteloos en de activiteiten staan onder leiding van één van de ervaren Maatschappelijke Sportcoaches.

Deelnemende verenigingen zijn;

AV Sparta (hardlopen), Marris Gym (boksen), Dunamar (padel), Hkv/Ons Eibernest (tennis), Sportcity (fitness)

Samenwerkingspartijen:
ReaktStichting Werkgevers Sportclubs Den HaagLeger des Heils Den HaagGemeente Den Haag, Parnassia Groep en alle betrokken sportverenigingen en wijkverenigingen.

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Den Haag is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals Programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Adres:

Fitness
Sportcity, Holland spoor - Waldorpstraat 11 D, Den Haag

Partners

Life Goals Den Haag is mede mogelijk gemaakt door financiële steun van onderstaande partners

Meer informatie over Stichting Life Goals Nederland