Utrecht, 2 mei 2017 – We waren natuurlijk al lang actief in Amersfoort, maar afgelopen maandag ging Life Goals Amersfoort echt van start met sportactiviteiten voor mensen uit de maatschappelijke opvang uit Amersfoort en omgeving.

Life Goals Amersfoort werkt samen met voetbalvereniging CJVV, zorgorganisaties Kwintes, GGZCentraal en het Leger des Heils. Daarnaast zijn ook sportieve organisaties SRO en Xportliever aangesloten. Op accommodatie van CJVV kunnen deelnemers aan de programma’s wekelijks wandelen, fitnessen, voetballen, kickboksen en tafeltennisen.

Ook verbinding met andere clubs in de regio
“We zijn van alle markten thuis en we proberen ook verbinding te leggen met andere clubs in de regio of in de stad. Om mensen een sport te laten doen waar ze zin in hebben”, zei CJVV-voorzitter Peter Coenen.

Om de deelnemers goed te kunnen begeleiden heeft Stichting Life Goals de afgelopen maanden tien mensen van de betrokken organisaties opgeleid tot maatschappelijk sportcoaches. Zorgprofessionals en sportprofessionals werken in het project nauw samen, zodat de zorg en de sportieve kwaliteit van de activiteiten geborgd is.

Meer informatie
Voor meer informatie over de activiteiten in Amersfoort kan contact worden opgenomen met Life Goals Amersfoort via:
Lonneke Lavrijssen
lonneke.lavrijssen@stichtinglifegoals.nl