Life Goals Purmerend

Over Life Goals Purmerend

In Purmerend geldt: sporten is voor iedereen! Met het Life Goals Programma willen wij mensen die al langere tijd geen toegang hebben tot sporten weer in beweging krijgen.

Life Goals Purmerend is een samenwerkingsverband tussen AOP (Algemeen Opvangcentrum Purmerend), Leviaan, Reakt, Spurd,
vv De Wherevogels en Rugby Club Waterland. Life Goals Purmerend richt zich op Purmerenders van 18+ met meervoudige problematiek. Voor hen kan sporten/bewegen en elkaar ontmoeten in een veilig sportklimaat het vonkje zijn om weer in beweging te komen.

De methodiek van Life Goals is gebaseerd op beweging. Letterlijk en figuurlijk, omdat mensen door actief deel te nemen aan de programma’s werken aan lichaam en geest. Sport wordt ingezet als middel om mensen op het gebied van zelfvertrouwen, discipline, respect en doorzettingsvermogen te versterken.

Er zijn iedere week, onder begeleiding van acht door Life Goals Nederland opgeleide Maatschappelijke Sportcoaches, sportieve activiteiten (voetbal en bootcamp). De coaches zijn afkomstig van de samenwerkingspartners. Zij zijn met hun betrokkenheid, enthousiasme en deskundigheid bepalend voor het succes van het programma. Zij coachen niet om het winnen, maar hebben vooral oog voor de persoonlijke ontwikkeling van de deelnemers.

Samenwerkingspartijen:
Rugby Club Waterland (RCW), vv De Wherevogels, Spurd, Leviaan, Reakt, AOP (Algemeen Opvangcentrum Purmerend).

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Purmerend is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals Programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Adres:

Purmersteenweg 42
1441 DM Purmerend

Contact:

Aline Slijkerman
Mobiel: (0299) 418100
a.slijkerman@spurd.nl

Lokaal nieuws Life Goals Purmerend

Activiteiten Life Goals Purmerend

Dinsdag

Voetbal
v.v. De Wherevogels, Westerweg 41 1445 AC Purmerend