Life Goals Apeldoorn

Over Life Goals Apeldoorn

Life Goals Apeldoorn wil bijdragen aan een stad waar iedereen kan sporten onder een (veilig) dak. In welke situatie je ook zit, sport kan net het vonkje van positieve energie zijn.

Life Goals Apeldoorn is een netwerk van organisaties met zorginstellingen, sportaanbieders, sportverenigingen en vrijwilligers. Allen gebruiken zij de Life Goals methodiek waarbij sport- en bewegingsactiviteiten mensen in beweging brengen en helpen om op een duurzame manier meer structuur in het leven te krijgen. Sport (bij een vereniging en/of sportaanbieder) kan het vonkje zijn, de inspiratie om het leven weer op te pakken.

MOVE TO INSPIRE, INSPIRE TO MOVE!

Dankzij het netwerk wordt er sportaanbod gecreëerd voor mensen waarvoor het reguliere sport- en beweegaanbod vaak niet toegankelijk is. Het sport- en beweegaanbod bestaat op dit moment uit voetbal, hardlopen en kickboxen.

Dit sportaanbod wordt gerealiseerd door 10 Maatschappelijke Sportcoaches die op verschillende plekken in Apeldoorn deelnemers begeleiden bij het deelnemen aan de wekelijkse sport- en beweegactiviteiten en de Life Goals Sessies.

Samenwerkingspartijen:
Stichting Sportevenementen Onder Dak, Riwis Zorg en Welzijn, Stimenz, IrisZorg, Accres, Leger des Heils, AV Veluwe, AVV Columbia en The Gym.

Vrienden van Life Goals Apeldoorn:
Gemeente Apeldoorn, Oranjefonds, Provincie Gelderland, 100% voetbal, Rabo Participatiefonds en Apeldoorn Cup van de Federatie van Amateur VoetbalVerenigingen Apeldoorn en Omstreken.

Life Goals Apeldoorn Jaarverslag 2019

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Apeldoorn is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Activiteiten Life Goals Apeldoorn

Mobiel: +31648938422
info@lifegoalsapeldoorn.nl

Partners