Cursus Maatschappelijke Sportcoach

Tijdens de Maatschappelijke Sportcoach Cursus leren cursisten om laagdrempelig sportaanbod te creƫren voor kwetsbare doelgroepen. Binnen de cursus leren ze wie de doelgroep is, hoe die te bereiken is en hoe je kwetsbare mensen kunt motiveren om te komen sporten. Cursisten krijgen handvatten mee hoe ze laagdrempelig sport en spelactiviteiten op kunnen zetten en hoe ze met deze activiteiten in kunnen spelen op de positieve gezondheid van deelnemers.

Download onze factsheet voor een kostenindicatie. Ook vind je bij onze FAQ antwoorden op al je vragen.

Meer informatie? Mail dan dico.dejager@stichtinglifegoals.nl!

Maatschappelijke Sportcoach Cursus

Marcus Jan, Maatschappelijke Sportcoach, vertelt je alles over de cursus

Voor zorgmedewerkers, buurtsportcoaches, sporttrainers en coaches

De driedaagse cursus is bedoeld als aanvullende kennis voor professionele zorgmedewerkers, buurtsportcoaches, sporttrainers en coaches. Het aanbod wordt altijd aangepast aan wensen en behoeften van de cursisten. De cursus bestaat uit de volgende modules:

• Sport als middel
  • Zelfinzicht
  • Team- of groepsontwikkeling
  • Persoonlijke ontwikkeling
  • Praktijkervaring

Aanmelden? Dat kan hieronder!

Kan je niet op een van de onderstaande data? Mail dan naar Dico de Jager: dico.dejager@stichtinglifegoals.nl, er worden namelijk constant nieuwe cursussen in gepland. Zo kunnen jullie samen kijken naar een datum die wil geschikt voor je is.

Als je de cursus voltooid hebt, ontvang je van ons kleding. Graag horen wij welke maat kleding je zou willen.

Deze Maatschappelijke Sportcoaches gingen je voor!

AcademieLife Goals GamesMaatschappelijke SportcoachSet Your Life GoalsStichting Life Goals
    20 september 2022

Albertino: “Ga je gezond leven, of blijf je op straat rondhangen?”

Er wordt flink gezweet in het zaaltje in Amsterdam-Noord waar Albertino kickboxles geeft. Dat komt deels door de warme nazomermiddag, maar ook door het enthousiasme waarmee hij zijn cursisten aanspoort….

Maatschappelijke Sportcoach Cursus AcademieMaatschappelijke SportcoachStichting Life Goals
    24 december 2021

Klantmanager uit Veenendaal deed opleiding Maatschappelijk Sportcoach