Welkom in de Sport

Het project Welkom in de Sport bereikt vluchtelingen en asielzoekers in Nederland. Door te sporten vergeten vluchtelingen hopelijk even hun problemen, ontmoeten ze nieuwe mensen en voelen ze positieve energie. De deelnemers worden begeleid door speciaal opgeleide Maatschappelijke Sportcoaches. Zij weten exact hoe asielzoekers in een veilige omgeving kunnen werken aan het integreren in de maatschappij, sociale contacten op kunnen doen en zichzelf kunnen ontwikkelen.

Het project Welkom in de Sport is een korte impuls vanwege de oorlog in Oekraïne, die heeft geresulteerd tot een toestroom aan vluchtelingen in Nederland. Wij willen hen graag de mogelijkheid bieden om te sporten met een eenmalige (reeks) activiteiten.

Meedoen aan Welkom in de Sport?

Meedoen aan Welkom in de Sport basic?

Ben je een lokale sportaanbieder, verenigingsbestuur, ondernemer of zorgverlener en wil je dit project uitvoeren? Dat kan!

De projectvoorwaarden zijn als volgt:

• Doelgroep: vluchtelingen en asielzoekers
  • Start project: per direct t/m 31-12-2022
  • Activiteiten: wekelijkse sportles en Life Goals sessies
  • Ureninzet: max. 30 sportlessen á €65,- per keer (ex. BTW)
  • Beschikbare plekken voor Life Goals partners: 8

Hoe kan ik mij aansluiten?
Wil je jouw organisatie aanmelden voor dit project? Doe dan eenvoudig een projectaanvraag via onderstaand formulier.

Mocht je hier vragen over hebben of wil je meer informatie dit project? Neem contact op met hylke.bos@stichtinglifegoals.nl.

Aanvraag indienen.

Meedoen aan Welkom in de Sport +?

Meer informatie over Stichting Life Goals Nederland