Life Goals Youth

Life Goals Youth is opgezet om jongeren nieuw perspectief te bieden en strafbaar gedrag te voorkomen. Een nieuw preventief sportproject gericht op jongeren die rond hun 18de jaar uit de boot dreigen te vallen. Veel van deze jongeren zijn eerder met justitie in aanraking gekomen en kampen met diverse problemen. Met dit op maat gemaakte sportprogramma bieden wij gemeenten de helpende hand om deze jongeren te bereiken, wij maken hen namelijk minder vatbaar voor het criminele pad.

Klik hier voor de brochure.

Meedoen aan Life Goals Youth

Ben je een lokale sportaanbieder, verenigingsbestuur, ondernemer of zorgverlener en wil je dit project uitvoeren? Op dit moment zijn de partnerplekken gevuld. Wij hopen dit project in de toekomst uit te breiden op meer locaties. Wil je op de hoogte blijven van de partnermogelijkheden van dit project?  Meld je dan hier aan voor onze subsidiecall.

Aanmelden subsidiecall

Meer informatie over Stichting Life Goals