Life Goals Dutch Street Cup

Life Goals Festivals

Dit jaar wordt opnieuw de Dutch Street Cup georganiseerd.

Wat is de Dutch Street Cup?

De Dutch Street Cup is het straatvoetbal toernooi van Life Goals Nederland in samenwerking met lokale Life Goals partners. Je speelt op een straatvoetbalveld 4 x 4 ( 3 veldspelers en 1 keeper). De wedstrijden duren 2 x 7 minuten.

Alle spelregels kan je hier lezen:  Spelregels Dutch Street Cup.  LET OP: dit wijkt af van de reguliere voetbalregels.

De finale wordt gespeeld tijdens het landelijke evenement van Life Goals Nederland in september. De andere toernooien vinden plaats bij lokale Life Goals partners.

Dutch Street Cup toernooien

Let op: er wordt van je verwacht dat je elk toernooi aanwezig bent

26 Mei – Life Goals Event Apeldoorn (Dutch Street Cup)

8 Juni – Life Goals Event Harderwijk (Dutch Street Cup)

28 Juni – Life Goals Event Nijmegen (met Dutch Street Cup)

13 of 14 Juli – Life Goals Event Amsterdam Kwaku (Dutch Street Cup)

September– Finale tijdens de Life Goals Games

Prijzen

Er wordt gespeeld om twee prijzen: De Fair Play Cup en het beste team van het toernooi. Het team dat de Fair Play Cup wint mag met het team meedoen aan een toernooi in Europa en het beste team van het toernooi wint een beker!

Meedoen?

Dit toernooi is bedoeld voor Life Goals partners, maar als er nog plek is kunnen er ook andere teams meedoen met mensen die in een sociaal kwetsbare positie verkeren.

Let op: er zijn dus een beperkte capaciteit aan plekken.

Meedoen aan de Dutch Street Cup? Schrijf jouw team in!

De Dutch Street Cup is een toernooi waar alle Life Goals partners aan mee kunnen doen. Ben je geen Life Goals partner maar heb jij een team van deelnemers in een sociaal kwetsbare situatie die graag mee willen doen? Dat is een mogelijkheid!

Meer informatie over Stichting Life Goals Nederland