Life Goals Apeldoorn

Life Goals Apeldoorn wil bijdragen aan een stad waar iedereen kan sporten onder een (veilig) dak. In welke situatie je ook zit, sport kan net het vonkje van positieve energie zijn.

OVER LIFE GOALS APELDOORN

Life Goals Apeldoorn is een netwerk van organisaties met zorginstellingen, sportaanbieders, sportverenigingen en vrijwilligers. Allen gebruiken zij de Life Goals methodiek waarbij sport- en bewegingsactiviteiten mensen in beweging brengen en helpen om op een duurzame manier meer structuur in het leven te krijgen. Sport (bij een vereniging en/of sportaanbieder) kan het vonkje zijn, de inspiratie om het leven weer op te pakken.

MAATSCHAPPELIJKE SPORTCOACHES

Dankzij het netwerk wordt er sportaanbod gecreëerd voor mensen waarvoor het reguliere sport- en beweegaanbod vaak niet toegankelijk is. Het sport- en beweegaanbod bestaat op dit moment uit voetbal, hardlopen en kickboxen.Dit sportaanbod wordt gerealiseerd door 10 Maatschappelijke Sportcoaches die op verschillende plekken in Apeldoorn deelnemers begeleiden bij het deelnemen aan de wekelijkse sport- en beweegactiviteiten en de Life Goals Sessies.

LIFE GOALS APELDOORN

Laan van Westenenk 4