Jasper Lamboo

Ambassadeur Stichting Life Goals

Jasper Lamboo

Ambassadeur Stichting Life Goals

Jasper Lamboo (24 april 1975) is sinds de oprichting van Life Goals betrokken bij de stichting. Eerst als speler van het Utrechtse straatvoetbalteam, nu als coach van het Utrechtse team en als ambassadeur van Life Goals. Jasper gelooft in de kracht van sport, hij heeft dit zelf door de jaren heen ervaren. Door zijn maatschappelijke- en sociale ontwikkeling werd hij geselecteerd voor de Nationale Life Goals Selectie. Op de Homeless World Cup in Amsterdam maakte hij zijn opwachting als goalie.

Het Homeless World Cup traject was voor Jasper een hoogtepunt, maar waar veel mensen op hun hoogtepunt stoppen ging Lamboo verder. Met een rugzak vol aan ervaring staat hij nu zelf voor groepen. Niet alleen begeleidt en coacht hij het Utrechtse straatvoetbalteam, maar ook inspireert hij mensen op bijeenkomsten met zijn verhaal over persoonlijke ontwikkeling. Wanneer Lamboo spreekt, valt de zaal stil, mensen zijn geroerd en hebben diep respect voor het pad dat hij heeft bewandeld. Als ambassadeur van Life Goals ondersteunt Lamboo ons team en vertelt hij wat er binnen de doelgroep leeft.

Meer informatie over Stichting Life Goals