Monitor

Monitoren en zo harde resultaten kunnen tonen wordt steeds belangrijker. Dat geldt ook voor sociale initiatieven. Alleen is het aantonen van een ontwikkeling vaak lastig. Net als het ‘hard maken’ van resultaten. Veel maatschappelijke organisaties worstelen ermee hun inspanningen concreet te maken, terwijl beleidsmakers en subsidieverstrekkers resultaten willen zien. Onderzoeken tonen aan dat de kans op financiering voor een project aanmerkelijk toeneemt wanneer de resultaten duidelijk in kaart zijn gebracht via een monitor.

Met de monitor die Life Goals heeft ontwikkeld is het wel mogelijk resultaten hard te maken. Het monitoringsprogramma is een gebruiksvriendelijke app die ontworpen is om de maatschappelijk impact van sociale initiatieven in kaart te brengen. Coaches en begeleiders kunnen de inspanningen en resultaten van deelnemers real-time volgen. Na afloop ontvang je een rapportage met harde data.

Meer info?
Hier vind je meer informatie over de Life Goals Monitor.
Ook vind je bij onze FAQ antwoorden op al je vragen.

Neem contact op voor meer informatie

Monitor

Praktisch toepasbaar

Gedurende het project vullen zowel de begeleider als deelnemer gezamenlijk de scores in. Dat kan tijdens of na een training: invullen kan met een laptop, i-pad of mobiele telefoon en duurt slechts enkele minuten. Het programma kent handige toepassingen voor begeleiders en coaches. Zo kunnen zij eenvoudig rapportages uitdraaien. Groot voordeel is ook dat deelnemers direct worden betrokken bij hun eigen persoonlijke ontwikkeling.

Meer informatie over Stichting Life Goals