Life Goals for Social Change

Voor jonge statushouders is het moeilijk om mee te doen in Nederland. Niet verwonderlijk: bouw maar eens zelf een sociaal netwerk op als je in een vreemd land woont. Eenzaamheid leidt voor statushouders van 25 tot 35 vaak tot psychische problemen. Ze vallen buiten de jeugdzorg, moeten zelf hun problemen zien op te lossen en een bestaan opbouwen.

Daar gaat Life Goals for Social Change bij helpen. Dit programma wil jonge statushouders (25 tot 35 jaar) in hun kracht zetten zodat zij zelfstandig hun toekomst kunnen vormgeven. Dat kan als ze veerkracht tonen, zich bewust zijn van hun eigen behoeftes en sterke sociale relaties hebben opgebouwd.

Partners: Stichting Samah, Vluchtelingenwerk Amsterdam, Vluchtelingenwerk Utrecht, Stichting Life Goals Amsterdam, FNO en Veld 42.

Life Goals for Social Change

Meedoen aan Life Goals for Social Change?

Ben je een lokale sportaanbieder, verenigingsbestuur, ondernemer of zorgverlener en wil je dit project uitvoeren? Dat kan!

Hoe kan ik mij aansluiten?
Wil je jouw organisatie aanmelden voor dit project? Of wil je meer informatie? Neem contact op met hylke.bos@stichtinglifegoals.nl.

Contact opnemen

Meer informatie over Stichting Life Goals