Life Goals Zaandam

Over Life Goals Zaandam

Life Goals Zaandam wil bijdragen aan een stad waarin niemand buitenspel staat en gebruikt de kracht van sport om mensen weer mee te laten doen.

Sport maakt het mogelijk om grenzen te verleggen het gevoel van eigenwaarde te hervinden en een nieuw sociaal netwerk te creëren. Het draagt bij aan een betere gezondheid, sociale inclusie en persoonlijke ontwikkeling.

Life Goals Zaandam is een netwerk van sportaanbieders, zorginstellingen en vrijwilligers die aan de hand van de Life Goals Methodiek kwetsbare Amsterdammers bereiken, motiveren en in hun kracht zet door middel van sport.

Het initiatief verbindt zorginstellingen, sportaanbieders en bedrijven. Dankzij deze nieuwe verbindingen wordt sportaanbod gecreëerd voor mensen waarvoor het reguliere sportaanbod vaak niet toegankelijk is.

Dit sportaanbod wordt gerealiseerd door onze Maatschappelijke Sportcoach Noes, die op verschillende plekken in Zaandam deelnemers gaat begeleiden bij het deelnemen aan wekelijkse sportactiviteiten, Life Goals sessies en de Life Goals Festivals.

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Zaandam is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met Life Goals gemeenten die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Life Goals Youth
Life Goals Youth is opgezet om jongeren vanaf hun 18de jaar nieuw perspectief te bieden en strafbaar gedrag te voorkomen. Met dit op maat gemaakte sportprogramma bieden wij gemeenten de helpende hand om deze jongeren te bereiken, wij maken hen namelijk minder vatbaar voor het criminele pad!

Contact:

Noes Cornelisse
Mobiel: 06 – 55105563
noes.cornelisse@stichtinglifegoals.nl

Life Goals Zaandam

Partners

Life Goals Zaandam is mede mogelijk gemaakt door financiële steun van onderstaande partners

Meer informatie over Stichting Life Goals Nederland