Opleiding tot Life Goals coördinator

In de driedaagse training tot Life Goals Coördinator ga je gezamenlijk met andere startende Life Goals coördinatoren aan de slag met de opstart van je Life Goals project. We gaan kijken hoe je in jouw gemeente een coalitie kunt opzetten met geïnteresseerde partijen en hoe je met hen een verdeling van verantwoordelijkheden kunt maken. Daarnaast werk je tijdens deze drie dagen jouw projectplan uit waarin je stilstaat bij de monitoring van het project, de werving van deelnemers en het bijhouden van de financiën.

Modules

De driedaagse training is bedoeld als aanvullende kennis voor professionele ondernemers die aan de slag gaan met een Life Goals project. Het aanbod wordt altijd aangepast aan wensen en behoeften van de cursisten. De cursus bestaat uit de volgende modules:

• Projectplan
  • Coalitievorming
  • Behoefte onderzoek
  • Fondsenwerving
  • Communicatie
  • Impact monitoring

Geïnteresseerd? Word Life Goals partner en neemt contact op.

Meer informatie over een partnership

Meer informatie over Stichting Life Goals