Over Stichting Life Goals

Sport, een doeltreffend middel voor nieuw perspectief

Nog steeds zijn er in Nederland ruim 1,3 miljoen mensen met een lage sociaaleconomische status die niet of nauwelijks sporten. Terwijl sport juist voor deze mensen het verschil kan maken. Sport kan het vonkje zijn dat voor nieuwe energie en zelfvertrouwen zorgt. Stichting Life Goals wil sport voor meer mensen in een kwetsbare positie toegankelijk maken. Dat doen we samen met een groot netwerk aan partners door het hele land. Jaarlijks bereiken wij op deze manier duizenden mensen en creëren wij maximale impact.

Stichting Life Goals

Hoe werkt Life Goals?

Stichting Life Goals helpt sociale sportinitiatieven vooruit. We bieden begeleiding, concrete projecten en nuttige tools. Zo hielpen we afgelopen jaren tientallen sportinitiatieven verder. Dankzij Life Goals worden nieuwe initiatieven gelanceerd en bestaande initiatieven versterkt. Zo ontstaat er een landelijk netwerk aan sociale sportinitiatieven voor duizenden mensen in een kwetsbare positie kunnen aanhaken.

Onderzoek toont aan dat 1 euro investering in Life Goals, 3 euro maatschappelijk rendement oplevert (Society Impact, 2019).

Ook een sociaal sportinitiatief starten? Hier vind je onze Life Goals brochure voor meer informatie.

Zelf aan de slag?

Werk je aan een sociaal sportinitiatief? Of wil je een project voor mensen in een kwetsbare positie uitvoeren in jouw stad of wijk?

Met Life Goals helpen we sociale sportinitiatieven graag verder. Van zorg– en welzijnsinstellingen, sportverenigingen tot sportondernemers. Afgelopen jaren hielpen wij tientallen initiatieven vooruit. Wij zorgen voor kennis, geld en concrete projecten waarmee jij meer impact kan maken in jouw stad of wijk. Op deze manier snijdt het mes aan twee kanten.

Benieuwd naar wie je voor gingen? Kijk hier voor een overzicht van alle Life Goals partners.

Interesse om kennis te maken? We nemen graag contact met je op.

E-mail: info@stichtinglifegoals.nl

Stichting Life Goals Nederland