Kick-off Set Your Life Goals
Vandaag gaat ons nieuwe project Set Your Life Goals dan eindelijk echt van start. Het project is onderdeel van de MDT, de maatschappelijke diensttijd.

Set your Life Goals richt zich specifiek op kwetsbare jongeren van 14 t/m 27 jaar, maar staat open voor alle jongeren. Denk hierbij aan jongeren die dreigen vast te lopen in het onderwijs, vroegtijdig schoolverlaters of jongeren zonder startkwalificatie. Het project biedt kwetsbare jongeren een kans om met sport het verschil te maken en te werken aan hun eigen toekomst. Ruim 360 jongeren uit Bergen op Zoom, Enschede, Alkmaar, Purmerend, Amsterdam, Noord-Veluwe en Utrecht kunnen de komende jaren kiezen voor een MDT bij Set Your Life Goals.

Ben jij iemand die mee wil doen aan dit traject om zo je eigen kracht te ontdekken? Of ken je iemand die perfect in dit plaatje past? Check dan onze website www.setyourlifegoals.nl voor meer informatie per gemeente! Ook kan je je hier aanmelden voor het traject.

Voor meer informatie over een eventuele nieuwe samenwerking met het Set Your Life Goals-traject in jouw gemeente verwijzen we je graag door naar deze website. Wie weet starten we dan wel met Set Your Life Goals bij je in de buurt.