Wij zoeken mensen met een passie voor de kracht van sport

By 13 March 2017 No Comments

Informatiebijeenkomst Opleiding Life Goals Stichtingen | Life Goals Coördinatoren op 29 maart bij KNVB in Zeist
KNVB Campus | 29 maart 2017 | 15:00 – 18:00 uur

“Sport has the power to change the world.” Herken jij je in deze quote van Nelson Mandela en wil jij in jouw omgeving het verschil maken? Stichting Life Goals zoekt mensen die samen met ons de uitdaging aan durven gaan.

Op 29 maart aanstaande organiseert Life Goals een informatiebijeenkomst bij de KNVB in Zeist voor geïnteresseerden. Klik hier voor informatie over Life Goals en haar werkwijze.

Programma informatiebijeenkomst 29 maart 2017
14:30 Inloop
15:00 Start informatiebijeenkomst
– Kennismaking met Life Goals
– Presentatie Life Goals Stichtingen | Rol Life Goals Coördinator
– Mogelijkheid tot het stellen van vragen
16:30 Einde informatiebijeenkomst
16:30 Start informele borrel
18:00 Einde bijeenkomst

Geïnteresseerd? Schrijf je in door een email te sturen naar:
info@stichtinglifegoals.nl

Life Goals Coördinator: het gezicht van de lokale stichting
Life Goals organiseert sportactiviteiten voor de meest kwetsbare mensen in ons land omdat juist zij vaak niet sporten. Dit doen wij via onze lokale stichtingen, die in het hele land actief zijn.

Bij de lokale stichting spelen de Life Goals Coördinatoren een belangrijke rol. Zij zijn de schakel tussen de landelijke organisatie en de lokale stichting. Zij zijn het gezicht van de lokale stichting.

Ruimte voor 8 nieuwe stichtingen
Life Goals streeft er naar in elke grotere gemeente een Life Goals stichting op te zetten. Er is ruimte voor 8 nieuwe stichtingen per jaar. De coördinatoren van de stichtingen volgen het opleidingstraject van Stichting Life Goals, waarna ze zelfstandig aan de slag gaan in hun eigen regio. In mei gaat de nieuwe opleiding van start, Life Goals heeft nog plaatsen vrij.

Profiel Life Goals Coördinator
Een Life Goals Coördinator heeft een opleiding op minimaal HBO-niveau, beschikt over een lokaal netwerk of is in staat dat netwerk op te zetten en functioneert zelfstandig.