VriendenLoterij

Onze samenwerking met de VriendenLoterij

Stichting Life Goals Nederland en de VriendenLoterij

De VriendenLoterij steunt Stichting Life Goals Nederland dankzij haar deelnemers. De helft van ieder VriendenLoterij-lot gaat naar goede doelen die zich inzetten voor gezondheid en welzijn in Nederland, of naar een club of vereniging naar keuze. De Loterij steunt maatschappelijke initiatieven die mensen met onvoldoende middelen of mogelijkheden een steuntje in de rug geven, zodat zij voluit mee kunnen doen in de samenleving en een volwaardig leven kunnen leiden. Ook steunt zij mensen in hun ambitie om een bijdrage aan de maatschappij te leveren.

Tijdens het Goed Geld Gala 2018 van de VriendenLoterij kreeg Stichting Life Goals Nederland het fantastische nieuws dat zij één van de nieuwe vaste goede doelen van de Loterij is. Vanaf 2018 krijgt Stichting Life Goals Nederland €200.000 voor vijf jaar lang om haar missie kracht bij te zetten.

Arne de Groote, directeur Stichting Life Goals Nederland, ontving het fantastische nieuws. “We zijn erg dankbaar, de structurele bijdrage van de VriendenLoterij is in één woord “waanzinnig”. Dankzij de deelnemers en het vertrouwen van de VriendenLoterij zijn we in staat om onze impact te vergroten en lokaal nog meer Life Goals Programma’s op te starten. Alles met als doel om zoveel mogelijk kwetsbare mensen de kracht van sport te laten ervaren.”

Goed Geld Gala 2019

Dankzij de deelnemers van de VriendenLoterij kon er tijdens het Goed Geld Gala 2019 een fantastisch bedrag worden verdeeld onder 47 goede doelen. In totaal werd er onder deze 47 goede doelen €61,1 miljoen verdeeld. Alle goede doelen zetten zich in voor talloze Nederlanders die een steuntje in de rug goed kunnen gebruiken.

Voor onze ambassadeur Jasper Lamboo(links) was het Goed Geld Gala 2019 een prachtige ervaring. Sinds de oprichting van Stichting Life Goals Nederland is hij betrokken bij de stichting. Eerst als speler van het Utrechtse straatvoetbalteam, nu als coach van het Utrechtse team en als ambassadeur van Life Goals Nederland. Jasper gelooft in de kracht van sport, hij heeft dit zelf door de jaren heen ervaren.

Tijdens het Goed Geld Gala 2019 deelde hij zijn indrukwekkende verhaal met de zaal en ontving hij een laptop vanuit het VriendenFonds. De laptop kreeg hij ter ondersteuning van zijn studie die hij reeds is gestart.

Kom in contact

Wil je meer lezen over onze samenwerking met de VriendenLoterij? Klik dan hier.

Of volg de VriendenLoterij op social media:

Life Goals Nederland wordt ondersteund door:

Meer informatie over Stichting Life Goals Nederland