Life Goals Zeist

Over Life Goals Zeist

Sportief Zeist sluit aan bij de Zeister Sportvisie om meer mensen in beweging te brengen en mensen met sport en bewegen op weg te helpen. De methodiek van Life Goals is gekozen om met volwassenen zonder werk en geen of weinig vrijwilligerswerk te gaan sporten en hen te coachen op het bereiken van hun persoonlijke doelen.

Voor wie sport en bewegen leuk vindt, biedt samen sporten een unieke manier om te herontdekken wat je kunt. Je kunt met sporten je grenzen verleggen. Je leert doorzetten, samenwerken, vertrouwen op je eigen kracht en hulp vragen van anderen.

Bij Life Goals Zeist sport je samen en doe je afwisselende activiteiten. Je oefent onder meer in tweetallen waarbij je elkaar aanmoedigt en aanwijzingen geeft. Je werkt aan conditie, kracht, lenigheid en weerbaarheid. We sporten wekelijks onder begeleiding van Maatschappelijke Sportcoach Tarek Slimani.

Samenwerkingspartijen:
Regionale Sociale Dienst, Stichting Tolerance, Sociaal team Zeist en Sportief Zeist.

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Zeist is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Adres:

Huis Ter Heideweg 26
3705 LZ Zeist

Contact:

Michel Hofstede
Mobiel: +31655331914
michel.hofstede@stichtinglifegoals.nl

Michael van Es
Mobiel: +31638507890
michaelvanes@tussenvoorziening.nl

Lokaal nieuws Life Goals Zeist

Partners