Life Goals Den Bosch

Over Life Goals Den Bosch

Sport kan mensen in beweging krijgen. Letterlijk, maar ook in de zin dat sport het vonkje kan zijn. Sport biedt inspiratie om het leven weer op te pakken. Life Goals biedt sportprogramma’s aan voor kwetsbare mensen. De sport- en beweegprogramma’s zorgen ervoor dat deze mensen in hun eigen omgeving kunnen sporten. Niet één keer, maar structureel. Life Goals Den Bosch is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland.

Sport als middel
Life Goals gebruikt sport om deelnemers weer het zelfvertrouwen te geven iets van hun leven te maken. Met de beweegprogramma’s stuurt Life Goals aan op de persoonlijke ontwikkeling van deelnemers. Sport biedt de mogelijkheden om sociale contacten op te doen. Het gevoel weer ergens bij te horen. Een gevoel waar ieder mens behoefte aan heeft. Op deze manier werkt Life Goals er naartoe dat deelnemers (weer) meer aansluiting vinden in de maatschappij.

De sportactiviteiten worden gegeven in een veilige omgeving. De deelnemers kunnen zich hier op eigen manier en op eigen tempo ontwikkelen. We creëren aanbod binnen organisaties die zijn aangesloten bij Life Goals Den Bosch. De activiteiten worden begeleid door medewerkers van deze organisaties en ondersteund door een Maatschappelijke Sportcoach vanuit Life Goals Den Bosch.

Ons motto is: Groeien doe je zelf maar niet alleen!

Deelname Life Goals Den Bosch

Life Goals Den Bosch is een samenwerking met ’S-PORT en een tiental (welzijns)organisaties zoals Linc naar Zorg, Stichting Maatschappelijke Opvang en Reinier van Arkel.

Wil je graag een keer mee doen? Of wil je meer weten over Life Goals Den Bosch? Neem dan contact op.

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Den Bosch is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals Programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Adres:

Wolvenhoek 1
5211 HJ ’s-Hertogenbosch

Contact:

Ires Libert
Mobiel: +31652585258
i.libert@s-hertogenbosch.nl

Wendy Boer
Mobiel: +31682523244
w.boer@modenbosch.nl

Life Goals Den Bosch

Lokaal nieuws Life Goals Den Bosch