Life Goals Amsterdam

Over Life Goals Amsterdam

Life Goals Amsterdam wil bijdragen aan een stad waarin niemand buitenspel staat en gebruikt de kracht van sport om mensen weer mee te laten doen.

Sport maakt het mogelijk om grenzen te verleggen het gevoel van eigenwaarde te hervinden en een nieuw sociaal netwerk te creëren. Het draagt bij aan een betere gezondheid, sociale inclusie en persoonlijke ontwikkeling.

Life Goals Amsterdam is een netwerk van sportaanbieders, zorginstellingen en vrijwilligers die aan de hand van de Life Goals Methodiek kwetsbare Amsterdammers bereiken, motiveren en in hun kracht zet door middel van sport.

Het initiatief verbindt Amsterdamse zorginstellingen, sportaanbieders en bedrijven. Dankzij deze nieuwe verbindingen wordt sportaanbod gecreëerd voor mensen waarvoor het reguliere sportaanbod vaak niet toegankelijk is.

Dit sportaanbod wordt gerealiseerd door 12 Maatschappelijke Sportcoaches die op verschillende plekken in Amsterdam deelnemers gaan begeleiden bij het deelnemen aan wekelijkse sportactiviteiten, Life Goals sessies en de Life Goals Festivals.

Samenwerkingspartijen:
Leger des Heils Goodwillcentra Amsterdam, ExodusDe Regenboog Groep, Here to Support, Daadkr8chtgemeente Amsterdam, AVV SDZ, Protestantse Diaconie | Wereldhuis,
Oranje FondsStichting HaellaKansfonds

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Amsterdam is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Contact:

Félix Zwerver
Mobiel: +31 6 46 82 87 53
felix.zwerver@stichtinglifegoals.nl

Life Goals Amsterdam

Activiteiten Life Goals Amsterdam

Al onze activiteiten zijn gratis!

Activiteiten Life Goals Amsterdam

Opleidingen

Bootcamp / Small group training
Op aanvraag