Cornel Vader

Directeur Leger des Heils Welzijns- en Gezondheidszorg

Cornel Vader

Directeur Leger des Heils Welzijns- en Gezondheidszorg

“Sporten is goed voor de mensen die het Leger wil helpen”

“Het Leger des Heils is al vele jaren partner van Stichting Life Goals. De doelgroep die Life Goals met zijn sportprogramma’s bedient sluit nauwgezet aan bij de mensen die het Leger wil helpen. Wij richten ons op mensen die om welke reden dan ook niet meer mee kunnen of mogen doen in de maatschappij. Als Leger des Heils zijn we 150 jaar geleden in Londen op straat geboren. Daar voelen we ons thuis, tussen de mensen die het moeilijk hebben.”

“Sport, zoals bijvoorbeeld straatvoetbal, is een fantastisch middel voor deze mensen om er weer bij te horen. We willen ze graag de ervaring bieden. Daarom zijn we partner van Life Goals geworden en al die tijd gebleven. Sport is voor ons niet alleen een middel, maar ook een doel op zich. Het sporten zelf is goed voor de mensen in de maatschappelijke opvang. Op zoveel facetten. Daarom omarmen we Life Goals en zit ik graag in de Raad van Inspiratie.”

Meer informatie over Stichting Life Goals