Deelnemersraad

De schakel tussen deelnemers en organisatie

De Life Goals Deelnemersraad houdt zich bezig met het verder doorontwikkelen van de Life Goals Programma’s en activiteiten. Als geen ander hebben de leden van de deelnemersraad inzicht in de behoeften van de deelnemers binnen de Life Goals Programma’s. Zelf zijn zij actief binnen diverse programma’s verspreid over het land. Ze horen geluiden vanuit deelnemers die ze weten te vertalen naar concreet te nemen stappen en aanbevelingen. De deelnemersraad vertegenwoordigd iedereen die aangesloten is bij één van de Life Goals Programma’s.

Vier keer per jaar komt de deelnemersraad bijeen om te sparren over diverse onderwerpen. Onderwerpen zoals sportaanbod, opleidingen, evenementen en coaching staan hierbij vaak centraal. Ontwikkeling van de Life Goals Programma’s, maar bovenal de ontwikkeling van de deelnemers zijn het speerpunt van deze bijeenkomsten. Samen werken we aan een optimaal sportaanbod dat zoveel mogelijk aansluit op wensen en behoeften vanuit de doelgroep.

Leden

Jasper Lamboo

Simon Wodzik

Bas van den Muijsenberg