Life Goals Leiden

Over Life Goals Leiden

Life Goals Leiden biedt maatschappelijke sportprogramma’s aan voor kwetsbare mensen in Leiden. Dit doen wij, omdat we geloven in de kracht van sport!

Helaas hebben ook in Leiden kwetsbare groepen nauwelijks toegang tot regulier sportaanbod en weten zij de weg naar de sportvereniging niet of nauwelijks te vinden. Juist voor kwetsbare groepen kan sport een geweldig instrument zijn om het leven weer op te pakken.

Life Goals Leiden werkt samen met diverse lokale partners om zo het juiste sportaanbod op de specifieke behoefte van de doelgroep te kunnen afstemmen en aan te bieden. Samen met de lokale partners gaat Life Goals Leiden voor duurzaam en structureel sportaanbod zorgen. Het Life Goals Programma staat onder begeleiding van Maatschappelijke Sportcoaches.

Samenwerkingspartijen:
Gemeente Leiden, Voetbalvereniging UVS, Leiden Atletiek, De Binnenvest, Stichting Visie-R, UWV, Stichting Speciaal Onderwijs Leiden e.o. en Stichting Onbeperkt Werkt.

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Leiden is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals Programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Adres:

Oegstgeesterweg 4B