Life Goals Den Bosch

Over Life Goals Den Bosch

Life Goals Den Bosch zorgt voor structureel sportaanbod voor kwetsbare Bosschenaren.

Life Goals Den Bosch is een coalitie tussen ’S-PORT een initiatief van gemeente ‘s-Hertogenbosch, Maatschappelijke Opvang en Linc naar Zorg. De sportactiviteiten van het Life Goals Programma vinden plaats in een veilige omgeving waar vanuit deelnemers zich kunnen ontwikkelen, kunnen vallen en opstaan en opzoek kunnen gaan naar hun plek.

Het voornaamste doel is om deelnemers met elkaar in contact te brengen door middel van sport. Bij Life Goals Den Bosch wordt sport ingezet als middel om mensen te verbinden en er zo weer stappen kunnen worden gezet om aansluiting te vinden in de maatschappij. Kernwoorden hierbij zijn: Activeren, Normaliseren en Verbinden.

De sportactiviteiten van Life Goals Den Bosch staan onder begeleiding van zeven opgeleide Maatschappelijke Sportcoaches.

Ons motto is: Groeien doe je zelf maar niet alleen!

Samenwerkingspartijen:
’S-PORT, gemeente ‘s-Hertogenbosch, Maatschappelijke Opvang Den Bosch en Linc naar Zorg.

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Den Bosch is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals Programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Adres:

Wolvenhoek 1
5211 HJ ’s-Hertogenbosch

Contact:

Ires Libert
Mobiel: +31652585258
i.libert@s-hertogenbosch.nl

Wendy Boer
Mobiel: +31682523244
w.boer@modenbosch.nl

Life Goals Den Bosch

Partners