Life Goals Wageningen

Over Life Goals Wageningen

Life Goals Wageningen gebruikt sport als middel om kwetsbare Wageningers in beweging te krijgen. Op het veld of in de ring spelen achtergrond en verleden geen rol. Life Goals Wageningen gelooft in de kracht van sport en de positieve invloed die het kan hebben op het leven van kwetsbare mensen.

Life Goals Wageningen ontwikkeld daarom een sportprogramma op maat voor mensen met psychiatrische problemen en verstandelijke beperkingen. Het sportprogramma is laagdrempelig en zodanig ingericht dat er rekening wordt gehouden met ieders kunnen. Het opdoen van sociale contacten, het groeien van zelfvertrouwen en positiviteit staan centraal tijdens de sportactiviteiten.

Voetbalvereniging S.K.V. en korfbalvereniging K.V. Wageningen stellen hun accommodaties ter beschikking voor de sportmomenten. Wekelijks zijn de Maatschappelijke Sportcoaches hier aanwezig om samen met de deelnemers te sporten.

Samenwerkingspartijen:
Life Goals Wageningen wordt gevormd door Sportservice Wageningen, De Sportwerkplaats, S.K.V. Wageningen, K.V. Wageningen, RIBW, Wageningen Universiteit en ’s Heeren Loo.

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Wageningen is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals Programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Adres:

Peppelensteeg 17
6715 CV Ede

Contact:

Rinske Bakker
Mobiel: +31646815044
rinske.bakker@sportservice-wageningen.nl

Wouter Kolthek
Mobiel: +31682111104
info@desportwerkplaats.nl

Life Goals Wageningen

Partners