Life Goals Amersfoort

Over Life Goals Amersfoort

Life Goals Amersfoort en Voetbalvereniging CJVV hebben de handen ineen geslagen om kwetsbare mensen in Amersfoort kansen te bieden door sport en bewegen.

CJVV vindt dat iedereen het verdient om ontspanning en plezier te vinden in sport en om waar mogelijk via vrijwilligerswerk een stapje vooruit te komen in het leven. Daarbij geloven ze in sport als middel om talenten van iedereen naar boven te halen.

Life Goals Amersfoort biedt de sporten wandelen, voetbal, vissen en tafeltennis aan. De diverse sporten worden begeleidt door 10 opgeleide Maatschappelijke Sportcoaches.

Samenwerkingspartijen:
Kwintes, Leger des Heils, GGZ Centraal en buurtsportcoaches

Stichting Life Goals Nederland
Life Goals Amersfoort is onderdeel van het Stichting Life Goals Nederland netwerk. Stichting Life Goals Nederland werkt met lokale Life Goals programma’s die in hun omgeving sportprogramma’s voor kwetsbare mensen aanbieden.

Adres:

Gasthuislaan 70
3817 EP, Amersfoort

Contact:

Eefke Vroemen
Mobiel: 06 383 330 12
Evroemen@SRO.nl

Partners

Life Goals Amersfoort is mede mogelijk gemaakt door financiële steun van onderstaande partners

Meer informatie over Stichting Life Goals