Life Goals Huiskamersessies

Over Life Goals Huiskamersessies

Op 20 maart gaf Koning Willem Alexander een toespraak aan het volk die in velen, waaronder ons, een vonkje heeft aangewakkerd. “Het Corona-virus is niet te stoppen. Het eenzaamheidsvirus wel.” Met deze woorden in gedachten zijn wij, met ondersteuning van het Oranjefonds, aan de slag gegaan met het ontwikkelen van een alternatief om onze mensen te ontmoeten en vitaal te houden; Life Goals Huiskamersessies.

Huiskamersessies zijn diverse online sportlessen en (groeps)gesprekken met deelnemers via Zoom. De Maatschappelijke Sportcoach kan zelf kiezen welke sport hij/zij online wil geven tijdens deze sessie. Ben jij een Maatschappelijke Sportcoach of coördinator en wil jij jouw deelnemers via Life Goals Huiskamersessies bereiken? Meld je dan aan voor de online training via Zoom! Ben je benieuwd naar het aanbod van de Life Goals Huiskamersessies? Deze staat onderaan de pagina.

Online training

Tijdens de training krijg je handvatten om jouw training online aan te bieden. Ook krijg je tools om deelnemers te bereiken en te begeleiden bij het gebruik van de software. Tot slot geef je zelf een training aan collega Maatschappelijk Sportcoaches, waarna je zelf aan de slag kan!

De trainingsdata zijn als volgt:

• Cursus 1: Dinsdag 19 mei, 13.00 – 15.30 & Dinsdag 26 mei, 13.00 – 15.30
  • Cursus 2: Vrijdag 22 mei, 14:00 – 16.30 & Vrijdag 29 mei, 14:00 – 16.30

De eerste 10 Maatschappelijke sportcoaches die zich aanmelden krijgen 8 Life Goals ballen opgestuurd voor hun eerste deelnemers. Deze kunnen gebruikt worden tijdens de Huiskamersessie!
Aanmelden voor de training kan via deze link.

Steun Oranje Fonds

Het initiatief wordt mogelijk gemaakt dankzij de financiële steun van het Oranje Fonds. Het Oranje Fonds bouwt aan een sociale samenleving, waar mensen er voor elkaar zijn en iedereen mee kan doen. Daarom mobiliseert, versterkt en ondersteunt het zoveel mogelijk mensen en organisaties die zorgen dat niemand er alleen voor staat. De steun bestaat uit inspiratie, advies kennis en geld. Het Fonds kan dit doen dankzij o.a. de postcode loterij, de Nederlandse loterij vrienden en bedrijven. Koning Willem-Alexander en Koningin Maxima  zijn het beschermpaar  van het Oranje Fonds

Life Goals Huiskamersessie

Aanbod Life Goals Huiskamersessies

Aanbod Life Huiskamersessies

Hieronder staat het aanbod van de Life Goals Huiskamersessies. Er zijn verschillende sessies beschikbaar om met elkaar te kunnen sporten. Een aantal sessies zijn voor iedereen beschikbaar, deze zijn openbaar. Er zijn ook sessies waar alleen deelnemers aan mee kunnen doen die ook bij het desbetreffende Life Goals programma horen, hier is een wachtwoord voor nodig.

Dinsdag

Sportles

Woensdag

Boksles