Life Goals Awards

Waardering uitspreken en kennis blijven delen.

Life Goals Awards

Eén keer per jaar worden de Life Goals Awards uitgereikt aan mensen die zich onderscheiden op ons vakgebied.

Één keer per jaar worden de Life Goals Awards uitgereikt aan mensen die zich onderscheiden op ons vakgebied.

Met de Life Goals Awards wil de stichting haar waardering uitspreken in mensen die het gedachtengoed en de aanpak van Life Goals Nederland gebruiken om kwetsbare mensen te in hun kracht te zetten.

De Maatschappelijke Sportcoach speelt een belangrijke rol binnen de lokale coalities waarmee Life Goals werkt. In december 2016 werden de Life Goals Awards voor het eerst uitgereikt. Mirjam Oomen (Rotterdam) en Kees Grovenstein (Utrecht en Noord-Veluwe) kregen beiden een award. Beide coaches werden geprezen voor hun jarenlange en onuitputtelijke inzet in het uitvoeren van maatschappelijke sportactiviteiten. Beide coaches zijn al jarenlang verbonden aan Stichting Life Goals Nederland.

Ook Rik Jansen van Life Goals Nijmegen kreeg een award voor zijn plan in Nijmegen.

Partners

Life Goals is mede mogelijk gemaakt door financiële steun van onderstaande partners

Meer informatie over Stichting Life Goals Nederland