Utrecht, 14 juni 2017 – Met trots presenteren wij: onze Raad van Inspiratie. Een bont gezelschap van mensen die een hart hebben voor de mensen die Stichting Life Goals probeert te helpen en ons kunnen bijstaan met raad, daad en inspiratie.

De raad staat ons bij ons aanbod van sportprogramma’s landelijk onder de aandacht te brengen bij onder andere zorg- en welzijnsorganisaties. “We zijn ambitieus. Om onze ambities te verwezenlijken kunnen we deze steun goed gebruiken. Ik ben dan ook blij dat mensen met zoveel ervaring en kennis ons nu bijstaan”, zegt Arne de Groote, directeur van Stichting Life Goals Nederland.

De Raad van Inspiratie is bijzonder gemotiveerd om Life Goals bij te staan. “Supermooi dat ik bij Stichting Life Goals betrokken ben!”, zegt Erik Scherder, professor Klinische Neuropsychologie aan de VU in Amsterdam. “Echt, als ik uit mijn hart spreek, dan vind ik het prachtig dat mensen die om welke reden dan ook de boot hebben gemist in het leven worden geholpen weer iets van het leven te maken.”

De Raad van Inspiratie komt twee keer per jaar bij elkaar. De Raad bestaat uit:

• Cornel Vader, directeur Leger des Heils Welzijns- en Gezondheidszorg
  • Erik Scherder, professor Klinische Neuropsychologie aan de Vrije Universiteit in Amsterdam
  • Fred Paling, lid Raad van Bestuur UWV
  • Johan Wakkie, maatschappelijk sportconsultant en voormalig voorzitter van de KNHB
  • Jacco Groeneveld, regiodirecteur Reclassering Nederland
  • Peter Coenen, voorzitter voetbalvereniging CJVV uit Amerfoort

Meer informatie over de Raad van Inspiratie, zie: