Utrecht, 30 maart 2017 – Voor mensen die interesse hebben in het starten van een lokale Life Goals stichting hebben we een sollicitatieprocedure opgesteld. Op basis van deze procedure willen wij de juiste coördinator vinden in 8 centrumgemeenten waar we dit jaar aan de slag willen gaan.

Stap 1
Stuur uiterlijk 6 april een CV en motivatie naar info@stichtinglifegoals.nl. Benoem hier ook duidelijk waar jij aan de slag wil gaan. Richt je bij het schrijven van jouw motivatie op de onderstaande vraagstelling:

• Waarom ben jij de aangewezen kandidaat om in jouw gemeente Life Goals Coördinator te worden? Ga hierbij in op jouw competenties, ervaring en netwerk.

Vermeld ook a.u.b. of je aanwezig was bij de informatiebijeenkomst op 29 maart.

Stap 2
Op uiterlijk 13 april benaderen wij 12 potentiële Life Goals coördinatoren om de volgende fase in te gaan.

Stap 3
Deze 12 potentiële coördinatoren vragen wij uiterlijk 1 mei een onderzoek aan te leveren. Dit onderzoek richt zich op de demografische situatie van de betreffende gemeente en een marktonderzoek. Hieruit zal moeten blijken of de oprichting van een Life Goals stichting in jouw gemeente kansrijk is. Life Goals levert hiervoor een modelonderzoek aan. Daarnaast vragen wij de potentiële coördinator zich te oriënteren op een potentieel bestuur.

Stap 4
Op 8 en 9 mei voeren wij sollicitatiegesprekken met de 12 kandidaten. Hieruit worden 8 toekomstige Life Goals coördinatoren geselecteerd. Deze coördinatoren volgen op onderstaande dagen een opleiding bij Life Goals en committeren zich aan deze data en de verwachte inzet in uren zoals verwoord in de Factsheet Life Goals Coördinator.

Cursusdagen

• 18 mei
  • 24 mei
  • 01 juni
  • 08 juni
  • 15 juni
  • 22 juni

• 7 september: terugkomdag 1
  • 14 december: terugkomdag 2. Op deze datum besluiten zowel de Life Goals Coördinator als Life Goals Nederland of zij definitief de samenwerking aangaan.